Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2011 16:21 - Земя като една човешка длан
Автор: ivanna Категория: Други   
Прочетен: 5984 Коментари: 0 Гласове:
0





image
България
(Георги Джагаров)
Земя като една човешка длан...Но по-голяма ти не си ми нужна,Щастлив съм аз, че твойта кръв е южна,че е от кремък твоят стар Балкан.
Какво, че виха вълци и чакалииз твоите полета и гори?С онез, които бяха с теб добри,ти бе добра, но злите не пожали.
Земя, като една човешка длан...Но счупи се във тази длан суровастакана с византийската отроваи кървавия турски ятaгян.
Търговци на тютюн и кръв човешкапродаваха на дребно твойта пръст,но паднаха под теб с пречупен кръст,че беше малка ти, но беше тежка.
И стана чудо: смертю смерт поправ,усмихнаха се чардаклии къщии заплющяха знамена могъщи,и път се ширна – радостен и прав.
Сега цъфтиш! Набъбва черноземапод ласкавите български ръце,дъхти на здравец твоето лицеи нова песен вятърът подема
Земя, като една човешка длан...Но ти за мен си цяло мироздание,че аз те меря не на разстояние,а с обич, от която съм пиян!
 image

image
image

image

Източник: http://feeds.feedburner.com/BlogViviann


Тагове:   една,   човешка,   земя,   като,   длан,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanna
Категория: Други
Прочетен: 203346
Постинги: 146
Коментари: 14
Гласове: 304
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031