Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2011 04:36 - Моя страна с Емил Димитров
Автор: ivanna Категория: Други   
Прочетен: 498 Коментари: 0 Гласове:
0




Тото Котюньо,звездата на италианската естрада,разчувства българската публика с песента на незабравимия Емил Димитров "Моя страна,моя България".Нека чуем оригиналното изпълнение на песента и да си спомним,че сме българи и обичаме родината си.

Моя страна, моя България


(текст Васил Андреев, музика Емил Димитров, аранжимент Митко Щерев)


Колко нощи аз не спах,

колко друми извървях -

да се върна.


Колко песни аз изпях,

колко мъка изживях -

да се върна.
В мойта хубава страна

майка, татко и жена

да прегърна.


Там, под родното небе,

чака моето дете

да се върна.


Припев:

Моя страна, моя България,

моя любов, моя България,

моя тъга, моя България,

при теб ме връща вечно любовта

Даже нейде по света
неизвестен да умра -
ще се върна.

Мойта хубава страна
и тревата, и пръстта
да прегърна.

Нека стана стръкче цвят,
нека вятърът познат
ме прегърне.

Нека родните поля
да ме срещнат с песента
щом се върна.




image

image
image

image

Източник: http://feeds.feedburner.com/BlogViviann


Тагове:   моя,   Емил,   страна,   димитров,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanna
Категория: Други
Прочетен: 207735
Постинги: 146
Коментари: 14
Гласове: 304
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930